Dag 3 zondag 6 juli

6 juli 2014

Tja, van ons plan om een reisblog bij te houden is helaas niet zoveel terecht gekomen. Soms omdat er savonds echt geen licht meer aankon vanwege het ongedierte, soms omdat we samen met de kinderen oom1 kamerplanten en dan ook maar gelijk gingen slapen, en soms omdat er simpel weg geen internet was........tja, en soms hadden we er ook gewoon geen zin in!

Nu even een update van de afgelopen weken...........

We genieten volop!!!  Een complimentje voor de kinderen...wat geweldig hoe zij zich aanpassen aan het ritme ( geen ritme!) in de tropen!  Het is hier warm! Soms te warm om iets te doen en dan doen we gewoon niks, soms moeten we verplaatsen van de ene plek naar de andere en dan doen we dat zomaar zonder gezeur en gemopper, bravo!

Dag 3
Na de olifanten in kanchanaburi hebben we een dagje geluierd bij het zwembad, met de tuktuk naar de bridge over the rivier kwai geweest en hebben we eten uitgezocht op een avondmarkt.....tja het was wel even lastig kiezen. We zijn er destijds zo voor gewaarschuwd geen eten op straat te kopen, maar nu moesten we wel.....er was geen alternatief in de buurt. We hebben gekozen voor bananenpannekoeken die vers voor ons bereid werden. Tja, dat moet wel veilig zijn toch....en lekker!!!